Alla inlägg under januari 2007

Av jora - 31 januari 2007 22:45

fan va less jag är, jag vet inte varför heller :(vart på jobbet sen halv tolv, men ska väl hem snart så det känns väl skönt... ska hugga lite käk å sista avsnittet av heroes, blir väl mysigt :Pimorrn är det flyttdags... känns overkligt men ändå sant :)... ska väl få med mig sängen, bärbara, rautern och lite annat småplock iaf sen måste jag nog ta lån och köpa en ny tv och bäddsoffa... känns lite surt att ta lån men vad ska man göra :)nä nu måste jag gå packa massa småsaker i påsar, skåningens jobb... att han orkar :Dkanske skriver nåt senhej så länge

mm

Av jora - 30 januari 2007 20:12

nyss varit och tränat, ägde faktiskt ^^ ska väl fortsätta jobba och se vad som händer ikväll/natt :D... vi fick lägenheten förresten så från och med på torsdag så bor man i hamnen :D:D:D festa fett mkt! ps: du har rätt lina jag var inte tvungen :), sry

Av jora - 30 januari 2007 03:46

dagen hann knappt börja innan och jag ville redan att den skulle sluta. Först så åkte jag för att plocka upp Lina efter jobbet men hon fick ju tyvärr inte gå ut för sin farsa så jag åkte ut till njurunda i onödan :(... på väg tillbaka så skulle jag SÅ klart bli stannad av snuten! Anledningen var att jag hade glömt bort att betala skatten i tid, i och med det fick jag böter på 1000 spänn. Va fan är sannolikheten att man blir stannad av polisen vid kubal vid 2 tiden på natten?! :@Hoppas vi får flytta in till hamnen iaf, annart så brinner det för mig. Vi ska träffa Svullis idag och skriva på kontraktet och jag hoppas att inget går snett då... jaja nu ska jag somna i min ensamhet till ett heroes avsnitt :p, grymt bra serie bye the way!peace out gott folk

aa

Av jora - 29 januari 2007 00:45

sitter i ett rum i djupaste njurunda, Lina övertalade mig att följa henne hem :P... problemet är dock att jag sitter här och fruktar döden, inget skämt, kanse inte vaknar imorrn :S !!! men jag får göra det bästa utav kvällen eller natten medan jag kan ;)

Av jora - 27 januari 2007 13:56

fett najs fylla igår, haha... var först i hamnen och ägde på Wii... är typ aaas nöjd ;P. Drog på lerkan och då drog det igång... fan va man köttade i baren. Försökte fixa efterfest med brudar åt grabbarna men dom skulle så klart ha pojkvänner, fula sånna också :o. Sen helt jävla plötsligt försvann alla tjejer från dansgolvet, helt skumt, vart korvfest men det funkar ju lika bra :P. Var på subway och träffa lina, sen kom skåne och resterande crewet. Skämde åter igen ut mig där, skulle beställa lammkött å skit.... helt yrt. Drog hem till ante och johan sen och efter ett tag med dampande så bestämde jag och lina att vi skulle hem till mig ;)... missade första taxin och sen så funka inte mitt kort då jag väl skulle betala... bajs bajs... sen så skulle jag och lina bubbla men det sket sig ju så klart men vi det hade det rätt mysigt i sängen iaf :O:O:Oidag måste jag ringa taxichaffisen! påminn mig om jag glömmer :Psen vart jag återigen påmind om vilken HORA mitt ex är och alltid kommer att vara!!!! :@nä nu kommer skåningen snart och då ska vi kääka.. sen blire det väl utgång igen och den här gången ska va ännu bättre än förra, wawaweewa :Dpeace out, ring ikväll :P

Av jora - 24 januari 2007 11:59

sitter hemma och fryser... brrrrrska snart ner till stan och ta en fika med Liina... måste fan rensa ut bilen också, ser ut som en soptipp allt skit jag har i kupen:*en hjälm :S*startkablar*styrled*bromsokar*bromsskivo
r*mcDonalds embalage*3 flaskor*en påsekan hålla på i evigheter, eh orkar inte... peace out

Av jora - 22 januari 2007 12:11

skulle bli en soft helg men icke sa nicke. jag fick ett spontant cpryck och skulle ut med skåningen, klockan var 2330 men förhoppningarna var ändå på topp :D... vi crasha i hamnen och drack nåra öl innan vi drog till lerkan, min "lätta" utgång slutade med att jag tjafsa med personalen på max om varför jag inte kunde få en till hamburgare och varför jag fick sallad istället för strips, haha, sen stal jag några skyltar och vi drog. Åkte taxi med Muuuushaaaa, en asskön gubbe från irak :D:D:D. Hade klart inga cash men vi fick tanka så vi överlevde ytterligare en svarttaxi tur ;)dan därpå skulle kristian in, jag han å skåne fukk ;)skulle på förkrök med malin och sandra... trodde vi ja... det slutade med korvfest i bastun. Spänningen steg men sen minskade efter ett par groggar gjorda i min ascoola mixer :O... till slut sket vi i brudarna och ringde muuuusssshhaaaa. Först ånga vi oss och sprang ifrån bilen hans men till slut gick vi ut å åkte med :P Han hade tydligen en brorsa med två fruar, HAHA citat: "hööger vänster, hööger vänster, runka runka, hööger vänster" AHHAHAHAHAHA så jävla cool gubbe. på lerkan gick det utför, började dansa men några tjejer men sen fick jag reda på att dom var horor, hur jävla bizzart e inte det. jag skulle ha ut dom fortare än kvickt men jag tror inte att nån vakt orkade bry sig så dom blev kvar. tärt....:(vi drog till max och jag somnade där, tur man har kristian som bryr sig och väcker en då :P thank u thank ui princip hela dan igår satt jag å kristian hemma hos mig och sunka. en bra grej var iaf att jag snacka men en jätte söt/fin tjej som ska komma hit å kolla på film med mig nu i veckan :P Idag började dagen jävligt bra, skycom har fortfarande inte fixat mitt internet, fitt expert har inte fått igen min telefon än (ska fan stämma dom), och jag märkte att jag tappat en 500 i lördags, såååå jävla less... kanske hororna tog den, eh vem vet haha... hoppas jag hittar den i nån fickajaja nu ska jag ner till staden och ta en kaaafecaio

Av jora - 19 januari 2007 18:31

Idag har jag...vaknat, kissat i en mugg, varit på Rusta och köpt golv, ätit på players, vunnit 400 spänn :D samt gjort massa annat ovesäntligt skit :)Ikväll ska jag...lägga golv, ta en fika på waynes, kolla på film och fortsätta göra massa ovesäntligt skit :):):)peace out//ko-jora

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards