Alla inlägg under oktober 2007

Av jora - 25 oktober 2007 22:05

jag skrev men nu fick jag tummen ur röven så :D


det har hänt lite blandade saker, vissa har fått sparken och andra har fått jobb som till exempel sivert som har varit på semester här i snart 2 månader, den jävla glidarn ;D han ska tydligen få truckkort å grejer :D:D jag ska på intervju angående samma jobb imorrn och jag hoppas att jag också få det så jag hålla koll på pojkstakkarn :) 


majer däremot ligger lågt på jobbfronten fast han har haft 3 jobb som han har bommat, men men... shit happens, life is a bitch och majer är slö... dålig kombo, han kan dö :O citat : Charlä the crazy bitch


curty har haft jobb men dom ville inte förlänga eftersom dom inte behövde mer anställda just då, men det rullar på och det är glasssiiiiiiiigt


jag hade förresten min värsta dag idag då jag fick slita ihjäl mig på ett bygge för 120 kr i timmen... usha, hate that fucking shit!!!!! jaja, men nu är jag på lite bättre humör... vi med as sköna kids som ni kan kolla på, tänkte lägga upp lite bilder på facebook, dom som inte jag älgger upp nu iaf ^^


men jag ska fan inte skriva nå mer nu, hinner inte... här snackas det fest och fernet så I gotta go dudes ;)


PS jag, curty och sivert hade vår värsta utgång på länge och fernet :D:P hahah, det vart lite slagsmål emellan oss men ingen kom till skada utom sivert som fick fläskläpp av curty......                 apropå ingenting förrsten :)


ciao ciao caio caio caio

Av jora - 24 oktober 2007 03:49

internet kuka sig så det blir inget förrens om några timmar, ush

Av jora - 23 oktober 2007 12:55

skriver ikväll och lägger upp bilder å ^^

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards