Alla inlägg under december 2007

Av jora - 24 december 2007 18:38

japp, nu var julen här... god jul på er alla :)


har inte skrivit nåt på länge men bara för att det inte har funnits nåt att skriva om.


Nu är jag i alla fall i Sundsvall, jag och sanna kom kl 4 imorse och resan hit var rätt najs.


Vi drog till flyget vid 4 på kvällen, kom dit och träffade linda. Därefter gick jag lös på taxfreen, jävlar vad jag handla, massvis onödigt skit om inte annat... mest booze, det ska nog ner nu dom här 2 dagarna framöver :P

När vi kom till arlanda så hade vi 3 timmar sparetime så jag och sanna låste in oss på handikappstoan och drack lite öl så man vart mysfull och kunde få en skön bussresa hem :D haha    det höll ett tag och sen deckade man till slut, skitjobbigt att vakna par timmar senare i helt skev ställning på en buss som är packad med folk, ush   somnade iaf om, vaknade typ precis i Sundsvall...

som tur fick jag tag på Percy, kröka några bärs hos han och snacka massa skit om vadsom hänt de senaste månaderna, soft var det... sen tuppa man av....

fick skjuts av hans farsa hem och överraska hela familjen samt Camilla, skönt att dom vart så paff.


enda problemet som återstår är väl stadshuset, har inga biljetter och den som har får gärna dela med sig.


nu ska jag nog fortsätta umgås å bara chilla, får se vad som händer ikväll... u never know ;)


god jul på er alla återigen, ciao

Av jora - 8 december 2007 18:10

efter en hård vecka med mkt övertid på jobet är det najs å få sprätta en öl i väntan på Madcon koncerten :D jag, sanna och ika ska dit om ett par timmar och fuck yeah det kommer bli ös. sen blir det väl att man hookar med majer, kaj å hela det gänget efter det å festar sönder :D


förra helgen var kul men är inte värd att nämnas pga av all tequila ;D det var asigt bra men vissa bitar fick man lite ångest efter dagen därpå, en sån dag man sitter och skickar sms till alla som var där innan och försäkrar sig om att dom fortfarande vill behålla bekantskapen :D:D


nä nu ska jag duscha, skulle solat men det där förbannade solariet stängde precis... aaash, får ta det imorrn istället :)


peace out

, , ,
Av jora - 2 december 2007 15:31

ville ba påpeka att jag fyller år, det har hänt mkt kul nu senaste 3 dagarna... men det tar vi sen :D ska käka nu


shooo

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards