Alla inlägg under november 2007

Av jora - 28 november 2007 10:51

man blir alltid väckt, vare sig man vill eller inte... så nu sitter jag här med sivert och kollar på pirates of the carribian... han är ledig idag, tågen är inställda så han får va hemma, skönt :P


jag får nog åka på jobbet ändå och det vill jag absolut inte, men det är sånt man får ta :) värsta är att jag inte har nå snus och ciggen jag köpte igår har nån jävel snott av mig inatt så jag är hyfsat angry just nu :@


jaja, tråkig vintermorgon i Oslo, vad ska man mer säga...

Av jora - 27 november 2007 11:35

skönt å börja 1400 :P vakande dock 9... kom hem och sen dess har jag ba suttit med curty å snackat massa skit om allt möjligt... skönt faktiskt :)


igår jobbade jag, så jävla less på den där jävla datakärringen i headsettet! Vi plockar liksom inte efter nå papper eller dator, utan vi har en SJ automatisk kunservice variant som berättar va vi ska plocka och vart. den där förbannade grejen kommer få mig att brinna nån dag, säger jag 8 får jag tillbaka: "nej, inte 2" om jag inte uppfattar nåt säger jag huh och då ska hon repetera men istället får jag: "nej, inte 5"   I hate that bitch, men nu är måndagen ett förflutet så nu är veckan i princip slut snart :D


vad ska man berätta mer, jo.. vi har hittat en lägenhet som vi kanske alla ska flytta till: ÖAKLFJabohglGÖABKElkbelg fitta, såg nu att annonsen var borta, crap!!!!!! fan va arg jag blir, den var faktiskt perfekt!


nä nu är jag less, måste till klubben och inkassera lön så jag kan köpa nåt... har inte en spänn, ba 2 bussbiljetter.... sen till bemanningsföretaget och slicka röv för att jag ska överhuvudtaget ska kunna ta mig till jobbet, pissigt... hoppas grabbarna kan ge tillbax mina pengar nån dag


hej

Av jora - 25 november 2007 19:58

shit va galet det var igår :D


helt oplanerad utgång efter en hård dag på jobbet med 2 cp chefer, en hitler liknande och ett superhomo som man bara inte kunde ta på allvar. skulle egentligen sluta 3 men slutade 2400 och då kom festsuget krypande, skulle ut i söndags så jag hade 2 vinare hemma :D whhhei full rulle hemma när jag kom, har aldrig sett siver så full som han var då, shit... med spya i mungipan och brännan i ansiktet stog han i badrummet då jag kom springandes med min vinare och skulle duscha  :P det slutade med att vi duschade tillsammans :O jag fick hetssupa och innan det hade gått 30 minuter hade jag sänkt 1,5 sjuttis vin och en tia vodka som jag shottade av kaj som ville supa ner mig.


jaja, i alla fulla fall... vi kom till Yatzy och då kunde jag konstatera att man inte skulle dricka så mkt på så kort tid :P  efter en kvart av dansande och headbangande ser jag och sivert Rille, haha, mitt på dansgovlet börja vi skrika som små tjejer och hoppa runt runt.... hahaha   sen stack jag och Rille till mitt lilla vin stash, tog oss fan 10 minuter att hitta, helt sjukt, det var 20 m från klubben liksom :D yeye


när vi kom tillbaka hookade jag och sivert och fortsatte paaaaaaarrta, vi var helt black och då börja vi sno slattar, fan fan fan va full vi vart, hhaha, vi hitta allt möjligt... mojotos, breezer och whisky... jippie

sen hitta sivert en penna och det slutade jävligt illa, ni kommer se det på bilderna under :P inte nog med det så började vi klä av oss också, skämde ut oss som vanligt men det ånga vi inte en sekund ;P


på väg hem gick vi till kebaben och skulle handla, jag tänkte att jag kunde ta sånt på kreiten på kortet men det gick ju inte så jag la in min mobil som pant för 2 rullar :D dom var så goda och idag fick jag faktisk tillbaka min telefon, fick lösa ut den :)


idag vaknade jag utan byxor skedandes med Curty. tydligen hade jag också varit och pissat i en kebabkartong också, så det var en skapligt med piss på golvet :D:D va fan är det för fel på mig, :P


sen lyckades jag faktiskt förstöra lite mer idag, efter allt pisstorkande slände jag papper i toan som orsakade ett stogg, men vattnet kunde ändå åka ner men det tog liksom ett tag. sen var nån stackare och sket där så nu är det massa bajskorvar dom flyter i toan och det är ju tur att vattnet åkte ner den här gången.... blä


nä nu orksar jag inte, sköna bilder nedanför, kolla på dom!


peace out

Av jora - 23 november 2007 16:33

som vanligt är jag sämst på att skriva men bättre nån gång än aldrig kanske.


det går rätt bra för oss här nu faktiskt, alla har jobb... eller till och från i alla fall... jag och mr sivert har heltid på ICA lager båda 2 fast på 2 olika lager så det är ju lite små synd :)


så jävla sliten man blir av en vecka då man kliver upp halv sex på morgonen, ush uuuuush men det har fan ändå gått bra, hoppas man kan få jobba övertid snart så man får lite pengar å bränna :D


just nu kan jag säga att uteliggarna i oslo har mer pengar än vad jag har, jag har 130 spänn, jag ska handla lite käk och sen åka å jobba lite xtra på ett hotell imorrn så 50 spänn för tåget där å :(   sjukaste är ju att jag lyckades bränna lönen jag fick i fredags över helgen. 3600 åt helvete, whooopp sa det ba... men nu har jag iaf lite nya kläder och sköna fyllminnen från i lördags, var på Rå å fet festa till en as skön DJ som faktiskt avar från Sverige :P


Skulle fan ha 5000 från klubben men fick det inte, typiskt att det ska skita sig med lönen när man är som fattigast :P ska ner å kolla om jag kan få cash direkt istället, annars får jag väl låna till nästa fredag. Känns hyfsat tattigt att sanna har betalat mat den senaste veckan. Fan... hon är så gullig, saknar hon här, men hon kommer nog om ett tag. Då skulle maten stå på bordet å, så nu måste jag tänka ut nå fiffigt :) jag är faktiskt små avis på henne, hon har nyss börjat på nordens största galleri på Denium, det är väl i princip Carlings... soft jobb                  så nu i helgen är det kickoff och dom ska bo på hotell, testa nya kollektioner från blan annat Lee å sånna märken och sen ska dom självklart festa :P   aaaaaaaaaaaa, vi fick faktiskt gå på julbord via ICA men efter maten :@ DOM SNÅLA JÄVLA FITTORNA!!!!!!!!


Hoppas Sanna kan fixa nå pants åt mig för ett billigare pris å, det skulle behövar, var fan nära på att köpa ett par Lee jeans men dom kostar fan 1200 och det är rätt mkt speciellt i norska... I hope I can get some cheap stuff om hon nu får den sköna rabatten hon trodde hon skulle få :)


nä nu börjar bloggen bli sådär lång och långtråkig så jag avslutar nu ;P


ska länka lite youtube å, lite sköna låtar som jag har gillar, går runt här rätt hårt! :D:D:D


hey hopp ajööö

, , , ,
Av jora - 8 november 2007 20:13

hr sitter ja breesanna oh lyssnar å red hot chili....     rätt mysigt förutom att hon är sjuk och lite osocial ;P kanke för att jag aldrig köpte sojayoughurten, vem vet :P  jaja, nu sk jag försöka skriva lite om  all möligt men så lite om krogn och fest på e viss begäran :)


vi kan väl hoppa bak direkt till söndage, agen efter den skapliga maskerad/hllowee festen :p   nog om det :P.... söndan iaf :  jag vaknar och är redigt slitenefter helgen men bliruppmuntad av sanna som ligger breve och är ungefär lika slagen :P vi är på samma nivå så jag käner en lättna av att detinte bara jag som är tärd utan att gud även sraffar andra för deras fyllesynder :D   jag minns inte så mycet mer än att vi rökte upp ett helt paket cigg och hndlade massa flott på bonn pris. Jag, majer och sanna släpa oss ner och köpte följande:  1,2 kg strips, 5 pack bea, 3 liter cola och sen nå mer jo ost... alt detta värmde vi och åt tillsammans tills blodsockret drev oss in i komat. Så där satt vi och glodde på film och sippra efter luft... de tre strandade valarna skulle jag vilja kalla oss för den stunden :P


Måndan var väl helt ok, jag jobbade fram till halv 1 på natten fast jag skulle slutat 22. Men det var rätt soft. Vi serverade massa gamlingr på en bankett typ, och dom jävlara kunde bara inte ge fan i vinet! Hamnade faktiskt med ett skönt gäng, lite blandat faktiskt men dom som stack ut var den franska negern och en kurd som total sextracka en svensk tjej som jbbade med oss :D:D    alla femister, ta inte illa upp.... det var inget allvarligt... frasosen försökte bara få henne i säng oh kurden försökte tvångsmata henne med glass och trodde att han var värsta casanovan ;D


dagen efter var jag helt slagen och då Grata personal ringde var jag inte alls sugen på att flytta möbler så den dagen var jag abetslös ^^   sanna ringde och kom över med mat, vi åt chili con carne som var förvånande god :o     skojar sannis ;P, jag trodde inget annat :D   Curty och majer fick också en portion men dom åt inte ens upp dom otacksamma jävlarna :@    hehe


osdag, still arbetslös men blir lovad jobb som flytt gubbe, fylld av ångest tog jag det... gotta earn money u know :)   senare samma kväll måste jag erkänna att jag betedde mig lite dumt då jag spelade poker fast jag hade sällskap, jag fick en uppläxing av curty.... usha, jag insåg det just då, vilket blä jag kan vara vissa gånger :(        just ja! innan det där var jag, sanna och fättan på en mindre shopping spree.... handla lite scampoo och skor, sen solade vi och till slut åt jag och sanna mongolisk buffé... denna gången klarade jag mig faktiskt från att spy!!!    yey yey yey


idag trodde jag att jag skulle gå under men jag klarade mig rätt fint, dagen började med:    

att jag vaknade efter 4 timmars sömn, jag ska kolla vart jag ska och då dör datorn :@.... fly förbannad spriger jag till fättans rum och använder hennes förhistoriska dator och allt tar såååååååååååååååååååååån tid!

När jag väl kommer hemifrån ska jag löpa genom hela stan på 4 min men jag inser snart att det inte finns nåt poäng så jag tar nästa buss. På bussen träffar jag en abetslös stekare som gillar thailand resor alot,  I wander why :o hmmmmmmm    han skulle tydligen jobba med míg och det fick mig att bli illamående... men som tur slapp jag han och fick jobba med en svensk kille och en världrekekordtagare i kedjerökning... vi körde i 20-30 min och då sög den polackliknande nosken isig 6 cigg under den tiden, fucking crazy !!! bla bla bla, jag fick en utskällning av en oproportionelig gubbe som så ut som curmit grodan, hehe, jag har till och med bild på fanskapet :D    vi fick sluta tidigare och då gick jag på stan med martina och sivert ett tag och sen vidare till sanna. Bullshit att norskar är trevligt folkslag förresten!


nä nu orkar jag inte skriva eftersom jag börjar bli sådär efterblivet osocial igen.


saknar många av er där hemma förresten!


cyaaaaaa

heyyyy

Av jora - 2 november 2007 20:26

rösta på sanna          

http://www.aftonbladet.se/mode/article1149488.ab





bilder från förra helgen kommer sen

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards