Alla inlägg under februari 2007

Av jora - 28 februari 2007 21:30

...på en säng som defenitivt inte är min, adel (som bor där) ligger på en madrass bredvid :S... först trodde jag att det var nån som låg bredvid mig å men det var ba täcket märkte jag sen... total förvirring :Dmicke låg å sov i soffan, tydligen fick adel släpa han dit på natten :P. som sagt så fick jag lida för det jag åt dagen innnan. det var kaos i magen. usha, jag låg på soffan i 3 timmar och försökte sova medan micke hade bakfylledamp, han höll på att fjanta sig med adels katt och kalla den för "silvergroda", hahaha, micke och hans mongohjärna!sen blev jag sexuellt trackaserad då dom ville åt min stjärt eftersom brallorna var halft nerdragna :O... andra gången det händer, jag måste ha en tjejstjärt alltså :S . efter ett tag bestämmde vi oss att dra ner till stan och jag fick min efterlängtade milkshake :D. vi träffade 2 st som hette valid och ali som vi sedan drog på ett fik med. var rätt najs, synd att det var så hemskt mycket folk där bara. Nu var det dags för mig och micke å dra vidare så vi fick skjuts till uppsalacentral. Vi velade ett tag angående vår nästa destination men sen bestämmde vi oss för gävle, tåget skulle gå 2 minuter senare och var tydligen fullt... eh, allt eller inget tänkte vi och hoppade på det iaf. I tierp kommer kontrollanttanten och ska ha biljetter. vi fick pynta ut 200 var, för jävlligt, fett dyrt med andra ord :)i gävle så skulle vi till claudio och emad, halvvägs vart det akut och jag var tvungen att hitta en toalett. vi gjorde det och jag sket nästan stopp i det, var lite nojjig där ett tag när den vägrade spola :Ddå vi kom fram tog jag en sallad på en pizzeria och sedan kom rooster med spriten och 3 tjejer, minns inte vad dom hette :) vi drack väl en del och sen drog vi ner. kunde inte komma in på nåt annat än en bättre version av 360 men det var grymt kul där, bra mkt roligare än i uppsala. problemet var ba det att ingen var full eftersom vi yrade omkring på stan utan sprit i 2 timmar och försökte komma in på ställen. så vi började dricka och när vi väl blev fulla och på topphumör så skulle ju den där förbannade klubben stänga. då var vi påväg tillbaka till där vi började men innan så träffade vi einar, en asskön snubbe som var för full för sitt bästa men han var cool ändå eftersom han hade blivit re-vergionised enligt polarna hans, HAHAHA... vi sa det åt han och vipps så åkte jag och micke på en varsin käftsmäll :) vi rullade vidare till emad och till slut var vi där :P drog fram vodkan och sen minns jag inte så mkt mer än att jag återigen blev trackad av micke pga min röv :Ddagen efter...

Av jora - 28 februari 2007 19:05

Av jora - 27 februari 2007 14:19

*fredag: jag slutar 3 och sak med 4 tåget till uppsala, innan det ska jag dock kunna hinna åka hem, duscha, träffa micke, springa iväg till apoteket och hämta ut en telefon hos expert! tåget skulle gå 16:08, 16:05 ramlar jag och micke in på stationen blödande ur näsan för all stress. Som tur var så hade jag bokningsnr., NOT, den följde med mobilen jag bytte ut på expert. Sen så står den en invandrare i kassan och inte förstår va dum kassörskan snackar om. Till slut trängde jag mig förbi och då börja hon skälla på mig, så vi sket i henne och stack till tåget. precis innan konduktören ska in så hinner vi ifatt henne och får kliva ombord. Så nu är vi på tåget utan biljett och bokningsnr. Snilleblixten var ett faktum då jag kom på att jag hade skrivit ut bokningsnr på jobbet innan jag stack. Vi ringde dit och då var det en snubbe kvar där som räddade vår dag, kan man lätt säga!vi slog oss ner och drog fram våran booze loadade väska och började hinka bärs. När vi kom till uppsala blev vi blåsta av en jugoslav på 150 spänn, fick betala dubbelt upp för taxin... vart är denna värld på väg :Pefter att vi gick åt fel håll 2 ggr kom vi slutligen till adel som vi skulle va hos. kände oss väldigt välkomna då vi fick mat å alkohol :D, att jag åt maten fick jag iofs lida för dagen efter. Där satt vi och kollade på pablo francissco och smuttade på äppelvodka :P erik kom över efter ett tag, också nån föredetta granloholmare. jaja, till slut... efter några timmar bestämmde jag och micke för att gitta ner till stan så vi tog taxin ner. det var då vi insåg att vi var 3 lurade torskar som fick betala turist taxa förra gången :)vi rullade in på seven där det var piratkväll och fortsatte festandet. efter att jag sårade en piraten i baren genom att göra en grimas efter att ha druckit hans drink gick vi och dansade. det var fett kul:D:D:D!!! sen glömde jag nämna att vi såg killen med största dasen på den klubben inne på toan, ojojoj... vart fan rädd när han slängde fram hästballen ;)iaf... jag tog en öl för mycket i slutet av kvällen och kände att jag behövde spy, men inte fick jag göra det eller! det var en översvämning på toan och det pågick nån jävla rescue mission så jag fick inte komma in å spy. men micke var ju så snäll och försökte hjälpa till. hur? jo genom att försöka trycka ner en öl ihalsen på mig då jag redan hade öl upp till halsgropen :@:@:@det gick iaf över och vi gick till nästa dansgolv... hände inget speciellt där förutom att micke röva bort en tjej och dansa tryckare med hon vilket han inte mindes dan efter så klart, ooh papa beartill slut så skulle vi dra och käka på burger king, jag pallade inte eftersom min mage höll på att spöa skiten ur mig men micke skulle iaf ta en burgare, men innan var han tvungen att hitta på ett äventyr så klart. Han skulle dra och pissa ute men pga alla poliser så banga han och då gör han smartaste draget... han kutar ner till burgerkings personalrum, låser in sig där och börjar pissa. sen ska det klart komma en av personalen och börja jiddra. det slutar med att dom ska ringa polisen och anmäla han för olaga intrång and shit! men han fintar dom och ber dom om att få äta innan. vid det laget så hade jag redan somnat på ena av kassorna efter att jag hade släppt förbi 50 pers i kassan. han tog iaf sin hamburgare och på något sätt märkte dom inte när vi stack därifrån så micke blev ostraffad för hans groteska brott :Dvi tog taxin till adel....*lördag jag vaknar upp.... TO BE CONTINUED

Av jora - 24 februari 2007 20:38

var i uppsala igår är i gävle idag, skriver mer imorrn el nåt :D

Av jora - 22 februari 2007 11:43

sitter på jobbet i nuläget och sunkar, väntar bara på att lunchen ska vara över i princip :Ptröck nyss i mig resterande delarna av gårdagens pizza och jag får väl magknip el nåt om ett tag känner jag :(dagen har gått så jäääävla sakta, det finns inga ord som kan beskriva det! by the way var jag upp 20 i 6 imorse, vilken insats från min sida! Kände att jag fick för lite sömn och sen är jag sjuk å :(... men jag tog igen mig litegrann på 9-fikat då jag somna på bordet :D sov i 45 min typ och det var inte en käft som brydde sig om att väcka mig heller :Pjaja, ska väl ta en kortare lunch idag och börja jobba, knäckande att bara sitta still å räkna minuterna :Pskriver nåt ikväll, ciao

Av jora - 20 februari 2007 20:41

vaknade halv elva, skulle va på jobbet sju :Smed min superturbo bil brassa jag iväg till emstjärt, var väl där till elva... lunchen alltså :Dhade tur och kunde jobba istället så jag behövde bara vara kvar till sju på skvällen :'( men men, thats lifestressa iväg till träningen utan grejer, dock hade jag tur och fick låna lite :) det var en skitseg träning med nästan inga människor inblandade men jag har ändå ont i kroppenjaja, efter träningen såg jag att jag hade ett missat samtal från kontfixarna och det bådar inte gott, lär nog få skäll imorrn för försovningen :(... har börjat fått mkt skäll på senaste, tärt déjaja, nu sitter jag hemma i ensamheten, ska fan ringa nån nu.... börjar bli lite deppigt :Ppeace out :D

Av jora - 19 februari 2007 18:42

fredag: skåne vurpade som fan med brädan, men han lär sig väl snart. sen var vi några hemma i hamnen och drack, festa kan man nästan säga.... det var kul men slutade med att det var en tjej som spydde ner fönsterbrädan och hela kvällen spetsades ytterligare då jag fick småspö av lina.lördag: jag åkte till en judotävling där det gick halvbra men kunde gått bättre. Ville absolut inte hem till bakfyllelägenheten dock kände mig tvungen och åkte ändå. Det tog ett tag men till slut tog jag hand om den där äckliga spyan... fick ta bort den med en diskborste!skåne börja yra om att dom skulle supa medan jag skulle iväg och kolla på film. jag blev så klard övertalad till att dricka jag också. det skulle va en soft kväll men slutade som kaos där min säng gick sönder, ett antal groggar spilldes, flaskor krossades och sist men inte mins fick vi möta ondskan då vår "kära" granne kom ut i morgonrock och skällde på oss: "det här är ingen ungdomsgård". vi drog sen på max och käka, därefter somna jag direkt då jag la mig i sängen!söndag: första som hände var att jag tydligen hade en grek som sov över här, hehe, blev aspaff då kotten klev in i vardagsrummet ;Pkristian plockade undan burkar, sen så diskade lina medan jag tvätta golvet med en disktrasa samt lagade mat efter det. det blev köttbullar och pasta. åkte hem till lina på kvällen men innan hälsade vi på mamsen som hade gjort om mitt gamla rum, fett fint vart det!måndag: hemskt trött åkte jag till jobbet vid 7 på morgon, fattade knappt nånting ända fram till 11 därefter gick det mkt bättre :). 1600 fick jag ringa svullis på mitthem och höra på en utskällning, det var liksom den där: "vi får hoppas att det blir sista gången nåt sånt händer annars..." mjo, där blev ju min dag förstörd, jävligt less på allt och alla.. men jag fick ju iaf va själv ikväll så det borde gå över tills imorgon, hoppas jag iaf ... ojojojhejdå

Av jora - 16 februari 2007 11:07

nu sitter man här och väntar på att skåningen ska komma upp den lata jäveln. idag blir det snowboard för hela slanten! fett kul, andra gången i år :)sen är det en till rolig grej, skåningen kan inte åka och vi ska lära han HAHHAHA kan kommer inte kunna står upprätt imorrn han :P hoppas han inte han inte dissar snowboard efter idag bara, med tanke på att han blåste över 10 papp på brädan och allt annat som hör till :Ooch nu är det så att jag och tobbe planerar "Kastrate Break" rädda smokeys sack :P han skulle tydligen bli kastrerad och det kan vi ju inte tillåta så vi måste bygga upp en alians och trotsa kastrerarna :Dby the way så var det romantiskt i onsdags glömde väl skriva det ;) ^^peace out

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards