Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Rubrik saknas

Av jora - 30 mars 2008 21:28

Yeey, back in buisness!


Det är ju inte varje dag man skriver, men jag gör så gott jag kan och försöker iaf skriva varannan månad ;D   och nu blir det fan kort, kan tänka mig att folk aldrig läser klart bloggarna just för att det är rena rama uppsatser jag skriver.


I alla fulla fall, persy kom aldrig och jag må ju säga att jag är lite besviken :’( men lillbobbo aka camilla kom iaf och jo… vi hade asroligt :D

Försov mig var det första jag gjorde när jag skulle möta hon, men man kan j lägga över en viss del av det hela på henne eftersom man inte kan komma och tro att jag ba kliver upp hur som helst kl 7 på morgonen J     (nu sa sanna att jag kanske redan har skrivit om det men eftersom Internet inte funkar och jag skriver detta i word så får ni helt enkelt en repris) men jag löpte till station och hittade henne brev en lodisslashpundare som försökte förklara nåt för hon, hehe

Sen gick vi på stan och kolla på massa kläder. Köpte öl lite senare och träffade massa folk däremellan. Bland annat yrlasse som skulle fly från sin forna lägenhet och tillbaka till motala över helgen, han är en yrhöna han

Sen på natten drog vi till Kharma och kom stolt in med mitt VIP kort som nu är gansak oduglig eftersom alla känner igen mig och det är inte lika speciellt längre L

Dagen därpå gick jag sanna och camilla ännu mer på stan i jakt på en tröja som skulle matcha lördagens utgång. Vi hittade så klart ingenting och trösta oss med lite öl :D   Loppan var ett faktum och vi hade skitkul förutom n liten incedent som löstes dagen efter. Vi försökte oss på Yatzy men camilla kom inte in, haha… stackarn, det var typ värsta för henne men vi drog till Kharma igen efter att vi checkade in bamboobar där fanny och resten av gänget var. Hade även kul den kvällen, helt OK kväll! Söndagen spenderade vi på en pizzeria och podiom där jessica jobbar. Live musik, en snubbe från irland som var småfull och drog massa skämt om jessicas dreads… att man skulle ge henne mer drcks så hon kan ha råd med att göra luggen å :D:D man såg en helt klar irritation i jessicas ögon och det dök upp ett finger å om jag inte minns fel, gissa vilket :o    nichol n son senare, fullt ös medvetslös och så gick vi hem till slut efter att vi blackade helt :P


Nä nu blev det en uppsats igen, eller iaf en början…. Lägger av nu så länge och skriver nåt imorgon isåfall… det ska nog inte vara några problems ^^  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jora - 1 januari 2009 23:32

Av jora - 26 december 2008 15:59

ska vi se.... sensta bloggen, hmm, haha   japp, lets go:   läget: stabilt civilstatus: facebook singel, annart en apptagen man med er bortrest jänta framtidsplaner: leva fattigt ett tag för att leva ännu fattigare i ett annat land, men det är fett j...

Av jora - 4 juni 2008 00:49

är det en grym kväll om man:   *ligger i en park till 0000 i mallorca värmen *blir dyngad och kickar krogen *har öl/krig med alla på dansgolvet *lyckas få av sig tröjan och dansa bakom baren *suger i sig nåt som heter flaming nånting av en full bart...

Av jora - 22 maj 2008 12:17

jag skriver en blogg snart om det senaste.... måste bara ha lite bilder från 17 maj osv!!...

Av jora - 6 maj 2008 08:56

som vanligt så klarar jag inte av det intensiva skrivandet och skriver 1 gång i månaden...   I alla fulla fall så har jag vart i sundsvall i helgen.... skönt men ändå skumt ur alla möjliga synvinklar.   en instickare: fan va dyr resan hit blev!!! mi...

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards