Direktlänk till inlägg 3 april 2008

hehe, jävla ryssar :D

Av jora - 3 april 2008 20:43

lång cpfitt dag på jobbet men jag gjorde bra ifrår mig iaf! Nu har jag nåt kul att berätta ^^ finns så mkt som hänt på sistonde som är både kul å tråkigt men akkurat nå vill jag berätta gårdagens händelse.


I alla fulla fall så var jag och Olov på väg från Jennie och mitt i stan får vi kort av en inkastare till strippklubb (gratis). Ja men varför inte tänkte vi, vi har ju ändå inge pengar och är fortfarande pigg. Kommer in och får direkt betala garderob, jävla skit tänkte vi men så kom det till att vis kulle beställa öl.... 68 norska fucking kronor, jaja men det är ju skämmigt å dricka vatten så vi fick ju offra oss. Satt där å titta, det var liksom inge folk, mer strippor än gäster. Alla satt ner och till slut klev de upp en brud, det var si sådär.. jaja, jag ska komma till skott...


efter det första företrädandet kom det ut en till tjej som var rätt risig och jag kunde inte hålla mig och gjorde ett litet fnitter läte... medan Olov satt och bet på naglarna vände hon sig om och trodde att det var han som fnittra... hon gick förbi oss och börja muttra på ryska... riktigt fult liksom


dealogen var ungefär följande (allt på ryska då)


strippa- jaha, sitter du här och bier på dina jävla naglar, tror du det är gott eller??? bla bla bla

 jag- (precis innan hon försvinner ur synvinkeln) jag kan rysska hurrudu! hehe (har aldrig sett nån stelna på det viset, men hon skulle ju inte be om ursäkt och fortfarande va en bitch)

strippa- jaha, och, du kan väl fråga han om han tycker att det är gott...

jag- ja men jag vet att det är gott, jag biter också på naglarna.

strippa- hopp, men bit på mina då... en kund betala mig 5000 kr förra gången, för att bita på dom.

jag- nä tack, vad kostar naglarna då?

strippa- 6000 kr!

jag- jaha, jag trodde det var HM gört själv naglar

strippa- (börjar hetta till) vafan! tror du att jag är så billig eller?

jag- jamen jag vet ju inte hur mkt du tjänar (perfekt leende som driver henne vansinnig)


HAHA, jag blev så nöjd och Olov fatta inget, sen förklara jag å då skratta vi som fan. fick lite trevligare och snyggare sällskap senare... fick reda på att alla som jobba där var från estland och dom som satt breve oss var as schyssta. sen när det pinsamma kom fram att vi typ inte hade en spänn sa dom att det inte var tillåtet för dom att sitta breve fattiga torskar... hon la fram det finare men vi tolkade det på vårt sätt och gick :P men nu har man iaf gjort det :D


ska kicka kommentarerna nån dag med.... peace out ;) hälsningar från Oslo city! 

 
 
tinis!

tinis!

4 april 2008 16:33

Jora snart kommer du hem! millis är happygirl_10! skulle vara roligt om vi ses när du kommer hem! kram påre

http://tippans.blogg.se

 
Ingen bild

alex

4 april 2008 18:10

hahahha:D

 
Ingen bild

Almighty Olov

14 april 2008 21:25

Oj oj! Sån fantastisk kväll det var! Fyfan Hahahaha Asbra!! :D

 
Persy

Persy

15 april 2008 09:17

Det ryktas att du ska hem till helvetet :) kom förbi och chilla annars blire mord :) puss

http://persy.bloggagratis.se

 
Skåne

Skåne

5 maj 2008 17:47

Livet leker vidare i Norge? Några planer på att åter komma tillbaka till svall de närmsta? Peace!

http://blogg.johanlinder.se

 
antifa

antifa

30 maj 2009 13:57

fy fan svennerasejävlar
sieg heil
свеннерассе ахуевшие зигхайль

http://www.patriot.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jora - 1 januari 2009 23:32

Av jora - 26 december 2008 15:59

ska vi se.... sensta bloggen, hmm, haha   japp, lets go:   läget: stabilt civilstatus: facebook singel, annart en apptagen man med er bortrest jänta framtidsplaner: leva fattigt ett tag för att leva ännu fattigare i ett annat land, men det är fett j...

Av jora - 4 juni 2008 00:49

är det en grym kväll om man:   *ligger i en park till 0000 i mallorca värmen *blir dyngad och kickar krogen *har öl/krig med alla på dansgolvet *lyckas få av sig tröjan och dansa bakom baren *suger i sig nåt som heter flaming nånting av en full bart...

Av jora - 22 maj 2008 12:17

jag skriver en blogg snart om det senaste.... måste bara ha lite bilder från 17 maj osv!!...

Av jora - 6 maj 2008 08:56

som vanligt så klarar jag inte av det intensiva skrivandet och skriver 1 gång i månaden...   I alla fulla fall så har jag vart i sundsvall i helgen.... skönt men ändå skumt ur alla möjliga synvinklar.   en instickare: fan va dyr resan hit blev!!! mi...

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards