Direktlänk till inlägg 25 november 2007

crazy kväll, wohooo

Av jora - 25 november 2007 19:58

shit va galet det var igår :D


helt oplanerad utgång efter en hård dag på jobbet med 2 cp chefer, en hitler liknande och ett superhomo som man bara inte kunde ta på allvar. skulle egentligen sluta 3 men slutade 2400 och då kom festsuget krypande, skulle ut i söndags så jag hade 2 vinare hemma :D whhhei full rulle hemma när jag kom, har aldrig sett siver så full som han var då, shit... med spya i mungipan och brännan i ansiktet stog han i badrummet då jag kom springandes med min vinare och skulle duscha  :P det slutade med att vi duschade tillsammans :O jag fick hetssupa och innan det hade gått 30 minuter hade jag sänkt 1,5 sjuttis vin och en tia vodka som jag shottade av kaj som ville supa ner mig.


jaja, i alla fulla fall... vi kom till Yatzy och då kunde jag konstatera att man inte skulle dricka så mkt på så kort tid :P  efter en kvart av dansande och headbangande ser jag och sivert Rille, haha, mitt på dansgovlet börja vi skrika som små tjejer och hoppa runt runt.... hahaha   sen stack jag och Rille till mitt lilla vin stash, tog oss fan 10 minuter att hitta, helt sjukt, det var 20 m från klubben liksom :D yeye


när vi kom tillbaka hookade jag och sivert och fortsatte paaaaaaarrta, vi var helt black och då börja vi sno slattar, fan fan fan va full vi vart, hhaha, vi hitta allt möjligt... mojotos, breezer och whisky... jippie

sen hitta sivert en penna och det slutade jävligt illa, ni kommer se det på bilderna under :P inte nog med det så började vi klä av oss också, skämde ut oss som vanligt men det ånga vi inte en sekund ;P


på väg hem gick vi till kebaben och skulle handla, jag tänkte att jag kunde ta sånt på kreiten på kortet men det gick ju inte så jag la in min mobil som pant för 2 rullar :D dom var så goda och idag fick jag faktisk tillbaka min telefon, fick lösa ut den :)


idag vaknade jag utan byxor skedandes med Curty. tydligen hade jag också varit och pissat i en kebabkartong också, så det var en skapligt med piss på golvet :D:D va fan är det för fel på mig, :P


sen lyckades jag faktiskt förstöra lite mer idag, efter allt pisstorkande slände jag papper i toan som orsakade ett stogg, men vattnet kunde ändå åka ner men det tog liksom ett tag. sen var nån stackare och sket där så nu är det massa bajskorvar dom flyter i toan och det är ju tur att vattnet åkte ner den här gången.... blä


nä nu orksar jag inte, sköna bilder nedanför, kolla på dom!


peace out

 
 
Ingen bild

alex

2 december 2007 12:33

HAHAHA:D har garvat så jävla hårt efter det här inlägget så nu är jag pigg =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jora - 1 januari 2009 23:32

Av jora - 26 december 2008 15:59

ska vi se.... sensta bloggen, hmm, haha   japp, lets go:   läget: stabilt civilstatus: facebook singel, annart en apptagen man med er bortrest jänta framtidsplaner: leva fattigt ett tag för att leva ännu fattigare i ett annat land, men det är fett j...

Av jora - 4 juni 2008 00:49

är det en grym kväll om man:   *ligger i en park till 0000 i mallorca värmen *blir dyngad och kickar krogen *har öl/krig med alla på dansgolvet *lyckas få av sig tröjan och dansa bakom baren *suger i sig nåt som heter flaming nånting av en full bart...

Av jora - 22 maj 2008 12:17

jag skriver en blogg snart om det senaste.... måste bara ha lite bilder från 17 maj osv!!...

Av jora - 6 maj 2008 08:56

som vanligt så klarar jag inte av det intensiva skrivandet och skriver 1 gång i månaden...   I alla fulla fall så har jag vart i sundsvall i helgen.... skönt men ändå skumt ur alla möjliga synvinklar.   en instickare: fan va dyr resan hit blev!!! mi...

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards