Alla inlägg under maj 2008

Av jora - 22 maj 2008 12:17

jag skriver en blogg snart om det senaste.... måste bara ha lite bilder från 17 maj osv!!

Av jora - 6 maj 2008 08:56

som vanligt så klarar jag inte av det intensiva skrivandet och skriver 1 gång i månaden...


I alla fulla fall så har jag vart i sundsvall i helgen.... skönt men ändå skumt ur alla möjliga synvinklar.


en instickare: fan va dyr resan hit blev!!! missa flyget fick betala nytt, missa tåget fick betala nytt, missa taxfreen fick köpa för full pris och sist men inte minst dubbelbokade resan hem! jag kommer inte våga göra kontoutdrag i oslo :D


ja. Det var jätteskönt att träffa mamma, camilla och farsan. Det var nog dom viktigaste. Sen var det riktigt roligt att hänga med persy och hela det gänget samt sanna och hennes polare och så klart tina som jag träffade i söndags och förväntade mig inte alls den tina som jag kom ihåg :) nu orkar jag inte namedroppa för alla jag har träffat vet om att jag uppskattar deras sällskap denna helgen.


För övrigt så var resan inte så speciell. Man har vant sig vid lite annat i oslo så det kändes på sätt å vis tråkigt. enda anledningen till att flytta hem igen skulle nog vara för väner och familjen, annars finns det ingen anledning.

Sen har det försvunnit rätt många med, om dom inte har flyttat så kommer man inte åt dom så bra för att dom har förhållande och är helt inne på det där sattle down spåret. Det kommer väl tidigare för vissa, kanske aldrig för andra :P


och va fan har dom huggt ner träden vid navet för, jävla mongon! sånt här blir jag arg på, vart skitless när dom högg ner träden högre upp på alleén för nå år sen och nu är det ju helt kalt överallt. jaja, fucka upp staden ni bara.


nä, nu ska jag sitta här ett tag till å tomsurfa.... är i karlstad, måste va sveriges tråkigaste stad... andra tågbytet får mig att spy, varför kunde man ba inte få ligga kvar i den sunkiga bädden som jag fick ligga i mellan svall och örebro. såå trött! så ska jag jobba min sista provdag idag och jag måste landa jobbet, ska nog försöka sova par timmar till...


peace


Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards