Alla inlägg under september 2007

Av jora - 29 september 2007 14:12

det var ett tag sen nu :D har haft lite fullt upp :P


 var ut i tordags iaf med majer och curty, var bland det roligaste jag har gjort i oslo :D festade sönder hela stället och dansa med massa snygga baggie brudar... mmm  ah, det var fett, skoj som fan :D


ångrade däremot mig dagen efter då jag var bakfull och trött på jobbet och sen skulle jag ju jobba på restaurangen å, helt slagen var man men det gick bra


var skitlite folk på klubban igår, jävligt tråkigt faktiskt men ikväll bler det ös, det känner jag på mig ;) förresten så är majer och curty här om jag inte skrev det förut. var och hälsa på på klubben :D tiggde pengar dom blacka jävlarna :P så nu är jag pank, på cash iaf men hoppas på fina dricks ikväll så man kan chilla ordentligt på söndan :D ska väl ta det ugnt då men på måndan ska jag nog på fest till en gryymt söt tjer på jobbet, jag blir glad bara jag ser henne :)


nä nu orkar jag inte skriva mer, ciao

Av jora - 25 september 2007 19:54

jepp nu ska jag och sur sivert dra å köpa en kebab så den jäveln håller kätf :D


king hos araben, en kebab med dricka för 50 spänn, fett värt, fast det smakar pepparkaka, haha...


jaja, ikväll kommer curty å så vi ska trängas på kontoret, kan hända att det blir en rulle å ;)


shoo shoo

Av jora - 25 september 2007 11:40

var på en fet hip and hop koncert igår, riktigt FET. det var sage francis el nåt som spela och sen var det en skøn beatbox snubbe med å ^^


hela stællet shaka loss och det var en grym stæmning, var ut med rosen, blaze å petter å hade en jævligt najs kvæll ;P


idag så har jag varit lite seg om ni førstår vad jag menar ;P men nu ere lunch så nu ska jag få softa ett tag :)



førresten, eftersom jag tabba/søp bort mitt svenska kort så ringer inte en jævel till mig nu før tiden :(    mitt norska nr ær +4798062088   ring eller skicka sms før faaaan!


hey hopp

Av jora - 23 september 2007 13:17

sitter här nu och sunkar framför datorn.


igår jobbade jag och det gjorde jag i fredags å... rätt kul men fan va hetsigt det var igår jämfört med på fredan. man fick ju springa ihjäl sig! Och sivert den jäveln har bara festat, fast han inte har nå pengar :P sukker, iofs fick han supa gratis i fredags då hans kusin hade sin sista dag på o´bar, FREE BOOZE... då tror jag att han vart uppraggad å fick ett jobb på j&j å, eller han skulle iaf höra av sig.


lite påfrestande för mig som ska jobba men det var så många fina damer överallt så jag var rätt nöjd ändå fast man luffa runt på jobbat :) skulle faktiskt fika med en tjej nu i veckan men då hon skulle ringa en signal till min mobil så la hon på innan signalen kom fram och det såg jag sen :D så det sket sig förmodligen ;P


ikväll blir det öl å poker med boysen, får se hur mkt man gå back idag :D


hoppas nån ska ut sen för jag är suuugen som fan!


jag ska förresten försöka hitta min usb-kabel till telefonen så att jag kan ladda upp lite bilder, men det kan hända att den är glömd hos peddot 


shoooo

Av jora - 19 september 2007 17:56

tänka skriva lite om vad jag har gjort senaste dagarna och det e inte speciellt mkt :)i söndas var det softar dag, vaknade kl 5 på kvällen och gick bort till cribba å dom. vi spelade poker och kolla på film hela kvällen. jag vann inte ett skit på pokern iaf :P tärt men sant :P sen var det en del pinsamma grejer därefter men det skiter vi i just nu ;Pmåndan vet jag faktiskt inte vad jag gjorde, var förmodligen hos cribba :Ptisdagen var en dag fylld av blandade känslor. först var jag less på grund min förkylning samt att jag kanske inte kunde bo i det där gamla kontoret jag bor i och det var jävligt påfrestande... kunde inte sova hos kribba inte heller fanns det plats på hostels och gubbjäven ville jag inte ens veta av :) men sen gick jag och sivert dit och dom som skulle flytta in sket i det men jag kunde inte bo där ensam eftersom dom inte gjorde så mkt profit så sivert bor med mig nu, skönt att man ha nånstans att bo då :D sen drog vi och skulle fika med carro och då hände det faktiskt en grej, jag skulle beställa vatten och då började jag snacka med tjejen i baren eftersom hon var svensk och jag förstog vad hon sa. det slutade med att vi snackade ett tag och nu har jag xtra jobb på en fet krog mitt i smeten, cleant ;P sen gick jag och sivert och hyrde film.... dan slutidag har jag jobbat och fortfarande varit sjuk, idag var det påfrestande med min arbetskollega, fan va jobbig han är! var till svenska föreningen efter jobbat och fixa lite sen så drog ja till en bank som var stängd, efter det så skulklke jag leta strumpor men hitta inget i min budgetklass :P sen drog jag på rimi och köpte nötter och nu är jag här, hos cribba å sunkar :Pnu vart det mkt men men bätte än inget alls ;)PS: sivert har jobb, jippi för den slöa jäveln :Dpeace out :P

Av jora - 19 september 2007 13:26

lovar att skriva ikvæll, jag svær på allt yao ;)

Av jora - 15 september 2007 16:50

igår var man ut, eller på fest rättare sagt... den sög rätt hårt och jag drog därifrån ganska snabbt... det var inte så farligt at gå själv heller eftersom jag bara behövde gå över gatan. men innan var jag och fylle handla på 7/11, hehe... fan va onödigt skit man köper på fyllan :D


var lite less hela gårdagen, kanske därför man var lite otaggad på festen... redan på morgonen förstörde en kille hela dan för mig. det är en norsk jävel som jobbar med mig och ba gnäller på hur jag kör, va fan man en gör så hör man "driver du med mig" fast på norksa.. fortsätter sen, andre ska ha datorn, ciao 

yep

Av jora - 13 september 2007 12:18

nu har jag inte skrivit nåt på ett tag, sorry ... men jag har haft lite fullt upp med jobb å massa andra grejer :P


har flyttat ut från æckel alkolist gubben nu och flyttat in till ett råtthål som svenska føreningen erbjød mig før 100 kr natten fram tills på måndag då jag skulle få nåt nytt :D  sen får vi se hur længe sivert får stanna hos kribba før jag har næmligen 2 sængar, oj :o hmm, vad har mer hænt, jo jag fick tag på majer igår som var lika førvirrad som vanligt men lyckades få han att ringa curty och jag hoppas dom kommer ner snart eftersom han har jobb hær och ær skyldig mig pengar :@


Næ nu skiter jag i dethær eftersom datorn ær seg och snubben som anvænder den væntar på mig.


PS jobbar på lager fattar ingen norska och folk kommer hela tiden, ganska komiskt :P


cya

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards