Alla inlägg under januari 2008

Av jora - 28 januari 2008 13:23

nu sa jag det, hon fick mig att skriva blogg nu igen... som tack fick hon rubriken :P


herregud va mycket det här blir känner jag, har ju inte skrivit ett piss på en månad... men vi tar det från jul, fan hoppas iaf en person orkar läsa genom allt :D ska dock försöka skriva kort... nä, lets do it:


julafton, mkt tråkigt... tills jag stack till persy med sanna, drack lite öl :) patte, pontus å ante var där å.... hade rätt så kul å rensa macken på väg hem, jävlar va hungrig jag vart av å va där.


juldagen, skapligt mycket ångest :D inga biljetter till stadshuset och en massa massa stress... ska liksom hinna allt på 0 tid.... skulle va hos farsan å käka julmat med morsan å låtsassläckten så att säga... hinna umgås och blir full på samma gång... ner till frida vid 1900 å hälsa på brudarna, ta en liten sambucca (hoppas det stavas så) och rulla vidare till hamnen för att hämta alla dårarna där. då är kön redan fet så jag får halv jogga, drar med alla och krigar med sambuccan för att bli tillräcklig när man väl är inne, jävlar vad den slog tillbaka på mig alltså 8D. kön var pisslång men jag kom typ längst fram direktför jag hitta min russia pal där, ricky... jeff å några andra var där, sjukt många ryssar konstigt nog... vart homie med dom å kom in rätt så snabbt, hann knappt somna :P höll igång med att försöka rimma å rappa, helt osammanhängande, fick persy syndromen ja :D jaja, kom in till slut å då var det fuuult ös medvetslös.. det finns inte ens nåt poäng med att berätta allt.... var med allt och alla där inne, dansa som en jävla galning och had a blast hela kvällen :D     råkade dock somna och bli utkastad på slutet, dum som man var drog man hem och sanna hamna hos persey :D skum kväll but I loved it !!


annandagjul, fest med cpgalna camilla... verkade gå rätt trögt först när vi var hos persy men skenet bedrog. sanna kom ner lite senare, ett litet misstag av mig... man kan inte ta med sin halvnyktra tjej då camilla, jag och persy går på öl, sprit och bailys :S:D  i vart fall.... vi skämmer ut oss lite på väg ner när vi sabbar lite värdesaker... nämner nog inge mer på den fronten. när vi väl komtill aveny var det dansgolvet som gällde... en bit in i dimman redan... sen ska ju jag bjuppa lite... får göra dubbel beställning av tequila åt mig å ante eftersom jag drar ner dom första shotten med armen. sen får camilla en 6:a Fernet och sanna nån konstig drink... det slutar med att camilla sänker shotten och sveper halva drinken.... nu är hon lost :D vi hoppas och studsar.... jag ante och millis hoppar över nån grej och river ner ett helt bord till "alla som inte dansar" håller på att bli utslängda och då är det nå tjejer som säger åt camilla... big misstake, det flyger ett glas i bordet och jag bangar ju klart inte på att kasta runt spillrorna :D vi får slutligen gå och hamnar hos persy, jag trormini drugge kom dit senare, men jag somna rätt bra rätt snabbt då vi väl var hemma där... taxi hem å god natt!


hoppanå dagar och det är plötsligt nyår typ.... 2 dagar innan drar jag till Sälen med Mäts från jobbet... kände han knappt men han verkade va en skön kille. Sannas polare johan skulle tydligen va där och vi skulle kanske träffa, hmmm, det var han vi skulle bo hos tydligen :D Ramon var där å, skön snubbe som jag träffat på Sör en gång i tiden. Dom var det skönaste gänger och man kände sig fett uppskattad, vi fick rabatt på allt och det var skönt för jag var något pank efter alla dunderdagar i jul. Åkte lite bräda, drack lite jäger å öl på afterskin, lyssna på ett fett band som jag inte minns vad som hette, men dom var grym iaf. det var pretty much det, ganska rutin var dag men ändå jääävligt roligt och skönt att va i fjällen å festa :D nyår vart rätt galet och jag väntar fortfarande på bilder asså, det finns några på min facebook och på en kompis bilddagbok, skriver ner allt senare.


back to Oslo den första och nu var det lite tråkigt igen... jobba jobba jobba, blä, men det behövdes, helt broke var man ju :D 


nån torsdag och hela den helgen var mongo.... bilder finns på lasses bilddagbok... jag gick ut med en galning som heter Fanny och hennes halvgalna syrra samt anton och lasse the man :D väldigt kort: mycket öl, fannys kläder flög vid 2300, ett champangebord revs ner av Fanny, vi bråkar med en jougoslav, träffar 2 vrålbögar, fanny åker ut, vi dansar som idioter, jag får en ny ipod och vi drar hem.


fredag samma helg, går ut med fanny, sandra och gustis :D värdens techno ställe som inte alls var kul... jenny kommer senare och så blir hon aspackad, lite överpepp... vi ska dra men innan kvällen är slut så beefa vi så klart med en hel bil pakestanier... fan för dig fanny :D:D närå, dom var fan dumma i huvuder. till slut hamna jag hos jenny med min sugpropp och min blomma som jag har hitta och sitter där och dricker baginbox med hennes fruga då efter att jenny spytt å deckat... hehe, stackarn :D


lördan, en fest ska äga rum ovanför oss, den är rätt torr och det slutar med kaffe Sör, där jag bye the way träffa min nya lilla bästa vän maria... en skön tej, minsta jag sett :D runu och lasse vardäck och självklart sanna :P gullplutten ;) askalas, skitbra folk och musik... annars hata jag sör... träffa även ramon och nån polare till han samt danne sjöberg... lite paff där :O


nu vet jag inte riktigt vart jag är, i onsdags iaf... blev uppsagd från jobbet så det blev enkelbiljett till kristian, göteborg för första gången... har vart rätt trevligt här... gick ut i lördags men vi splittades upp så det vart aldrig nå riktigt kul men det var ändå bra...det känns ba skönt att få träffa herrn... var ju riktigt länge sen man upgicks. så nu ska han och eventuellt claes hälsa på och jag hoppas fan att dom kommer annars brinner jag :D


nä men nu vart det riktigt långt, fick så klart inte med allt jag ville och defenitivt inte alla... har träffat massa nytt skönt folk på sistonde.


som sagt har jag lite bilder på facebooken men så har vi ju också www.bilddagboken .se sök på "thelars" och där kan ni hitta lite också :D


peace out



Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards