Alla inlägg under maj 2007

Av jora - 30 maj 2007 18:57

sammanfattning:


igår:


jobbade mest hela dan

var iväg med majer och antonio på HB å käka. efter det så var vi på banken och lurade en lapplisa 2 gånger, hoppas hon inte skrev upp regnr :O

fikade med samma gäng på stan som var helt folktom. pissväder :(

drog på träningen runt 1900

kom tillbaka och chilla hos ante å svesse ett tag, jocke visa sin nya bil å ;)

därefter kom majer och tonio, vi rökte vattenpipa och kolla på film, blev fett sent :P


idag:


genom att vi kollade på film så sent så vaknade alla 3 pappaskallarna 0930...

whatever för tonio men jag och majer kom till jobbet 3,5 timmar sent, crapigt

idag har jag mest haft ångerst för att jag bråka med lina samt att jag var tvungen att jobba över.

men till slut så slutade jag och nu sitter jag här... kunde fan lika gärna vart kvar på jobbet :P

apropå ingenting så fick jag ett brev av kontfixarna om att jag fick komma till en dam affär och handla kläder med rabatt, wtf.... vad ska jag med det till????!!


nu har jag snackat med lina ett tag också och kommit fram till att hon hade rätt men jag hade fel. förlåt gumman :´(       <---- haha vilken ful

men seriöst, sry.... jag är ledsen :(


däremot tror jag inte på den där Tobias Hansson eller vad han heter som jabbar åt ett företag som heter king som inte finns nånstans, som har ett tel nr som han inte svarar på, som jobbar åt ett styrre företag som har en B-hemsida gjord på yahoo för 2 år sen av nån jävla Alexandra Pavlidis.


jag tror inte på det där men ni får gärna lämna åsikter. vill ju inte att min lilla älskling ska råka ut för nåt ;)


nä nu ska jag nog inte göra ett skit resten av kvällen eftersom ingen hör av sig eller så är dom upptagna, buhu


hej


Av jora - 26 maj 2007 14:20

kallar mig själv för softarn idag. vaknade kl ett fast jag skulle upp åtta å jobba :S trodde linas pappa skulle väcka mig och jacke men men ... det blev ju inte så :( så nu har jag ba yrat runt i huset, fikat och retat petra :P

hon blev as kalas då hon skulle ut med anette eller va hon hette och vi skulle åt samma håll så vi skjutsade henne, efter att hon hotat mig till livet ett par ggr för att vi inte skulle glömma hon gick hon in till "krogen" eller va fan man ska kalla det för ;P

jag, lina, kristian och emsan åkte lite längre än till gnarp, bastade och badade där ^^

roligast var ju när vi skulle hämta petra igen, hahahahah, hon sjöng och på som fan i bilen :D:D:D

nä, ikväll ska vi kanske till pappo och basta.... får se hur det går

skriver nog om det händer nå mer skojs innan dess :D


puss hej mina läsare :D


Av jora - 24 maj 2007 19:40

idag kallar jag nog mig själv för jobbarn´n ;P

har jobbat sen 1230 idag och ska sluta 0130, usha

skulle egentligen börjat 1100 men snoozar man så försover man sig oftast :D

har jobat och slitit som fan eftersom jag blev lite peppad av någon anledning, vet inte riktigt vad det var men det känns skönt iaf, tiden går mkt snabbare så :)

träffade lina efter att hon hade gjort nationella i matte, tydligen så gick det bra, kul för henne :P   .vi satt på en låda och jag drack kaffe medan hon bara satt där, hehe, glömde att ta med åt henne, sry gumman

efter en rad kyssar å gull så drog hon vidare och skulle hänga på stan med emsan. förmodligen var dom och handla massa skit som dom aldrig kommer ha på sig och som lina kommer att ta upp på hennes modeblogg ;P

undra hur det går för kristian på hans nya jobb å, han har tydligen fått 30 bilar att tvätta på gunillas (emsans mamma) jobb, stackarn får nog kämpa ihjäl sig, men han kommer iaf att ha råd med hyran ... hoppas jag :D

nä nu ska jag ta och nörda lite till och sen jobba lite mer och sen åka å äta hemma jätte mkt ;)


shoo

Av jora - 23 maj 2007 21:21

fikat klart, och sen så fick jag höra en jävla grej från dom på jobbet.... fick höra att det var fett dyra böter för företaget om vi är sen.. får nog ligga på som fan nu, puh ... :P

 nu är det bara 4 timmar kvar :O.... hur ska det gå... hade iaf lite kul där ett tag då jag busringde till lina och hennes morsa men båda var sååå dåliga så det var inte så kul i slutänden :P

sitter fortfarande och tänker på hur jag ska kunna bli rik men jag har inte fått några tips än! komigen folket ! :D:D:D


nä nu skiter jag i det här och gör nåt annat istället ;)


shooo


Av jora - 23 maj 2007 18:40

nu när man har fått lite hets på sig kände jag att jag skulle blogga :D


den här veckan har inte varit speciellt intressant eller spännande.

däremot har jag varit smått förbannad och förtvivlad idag :S

här är lite saker som jag ville ta upp:


*EXPERT är ett genomruttet jävla fittföretag som jag hatar mest av allt på denna jordklot. inte nog med att jag har köpt saker där som bara har krånglat utan också för att min avbetalningsränta gick upp från 0 till 15 % idag :@:@:@   då jag ringde och förklarade varför jag var sen med min förra betalning och att jag skulle lägga ner mina relationer till expert what so ever om dom inte löste det så sa den där lilla kuken iväxeln att han sket i det fullständigt.... så fuck expert och all deras jävla personal!!!!!!!!

*RÄKNINGAR är bara skit , när man äntligen tror att man ska få pengar över så får man oväntade skiträkningar ovanpå dom ordinarie (som är tillräckligt piniga) vilka man måste spendera resten av lönen på, lönen som staten tar en 3:e del av bye the way.

*FORD är ett skitmärke som säljer skitbilar! jag fick pynta up 12 papp på besiktningen, va fan får man för kompensation för det. förmodligen ingen :'( men däremot har bilen börjat rosta, ABS:n har pajat ytterligare en gång, vinterdäcken ligger på fram eftersom jag har pyspunka på ena sommardäcket och den andra vinterdäcket hade rostat fast i bilen :@

så nu ska jag göra ett fuskjobb med lacken, försöka fippla till ABS:n och pumpa upp mitt sketna däck. sen ska jag leta reda på den dummaste människan på jorden och sälja bilen till han/hon. jag kanske får ge fan i att svara i telefon på ett par veckor men jag ska ta me faaan inte gå nå mer back på denna rishög!!!!

*JOBBET är först och främst bra eftersom jag får det lilla jag har att leva på därifrån efter alla utgifter. Däremot ar det jävligt illa att man måste göra massa xtra arbete för att grejer ligger fel överallt!!!! åkte runt som en pajas i en timme idag och invertera massa lådor i onödan kändes det som :S   jaja, skitsamma :P

*LINA faaaaaaaaaan ta dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




skoja ba gumman <3  ;)      älskar dig och saknar dig väldigt mkt, längtar efter att få träffa dig inatt efter jobbet.... kyssar på dig sötnos



nä nu ska jag ta och jobba vidare i förtvivlan om att jag vill bli rik och tjäna pengar, kan inte nån ge mig en idé eller iaf en hint om vad man kan göra.... pleaseeeeeeeee :)


peace out dudes ;)

Av jora - 18 maj 2007 11:47

nu har jag varit jävligt seg och har inte bloggat på aslänge. man kanske ska kräva 100000 kr av läsarna ;P som den där politikbloggar pajasen... motivationen kanske ökar då :P

 men men


forsmarkhelgen var skitrolig. vi var framme vid 2000 där, sena som vanligt så vi missade ju självklart alla konserer som skulle spelas :( lite synd men mest skitsamma :P vi var istället i baracken och drack lite lugnt med claes och hans polare. men även fast vi drack lugnt blev det kalasfylla eftersom vi hade beräknat fel och köpt alldeles för mkt alkohol :D

till slut så kröp vi ur baracken och drog till kårhuset där det var fullt ös i jämförelse med fjolårets pinsamma disko :)

när jag tänker efter nu så gjorde vi inte så mycket mer än att dansa :S

i slutet av kvällen drog vi iaf hem till baracken blöta i cider eftersom jag skulle vara rolig och hälla den över alla :P

när vi väl hade kommit fram vart jag å kristian fyllehungriga och skulle sno mat i baracken breve. inte så smart av oss eftersom det var en bunt fittor som bodde där. så när vi letade efter chips i kylen :S så kom dom på oss och det var nära att bli bråk. inte bara för att vi snodde deras mat utan bl a för att kristian inte kunde hålla käften. "jag kanske ba väger 70 kg men jag slår jävligt hårt sa han" ahhaha va gulligt ;P

det ordnade sig faktiskt, fast det var en idiot som drog fram en fjäder batong. tack å lov att han var förståndshandikappad så han visste inte riktigt vad han skulle göra med den så den hamnade på parkeringen :D

sen var kvällen slut, enda jobbiga var bara att jag och lina kom på att vi inte hade nånstans å sova men vi kirrade en madrass och sov på den i tvättstugan. lite tattigt men ändå inte så pjökigt :D:D:D


dagen efter var vi mest å härja med smällare. dom flesta fick kristian på sig så han var rätt så pist på oss :P speciellt då vi försökte tejpa fast dom på han :P

vi fick också åka en rätt så fet volvo limo med strax under 300 hästar i, det var rent nöje de... fan va den gick ^^

sen åkte vi hem men innan allt var klart hade en del av min bil lossnat samt att vi körde vise i gävle :D:D


det var väl allt :P

peace out

Av jora - 10 maj 2007 11:09

kristian väckte mig genom att slå mig i ansiktet den lilla skurken :P  somnade igår så klart då jag skulle se spiderdude, missade exakt hela slutet :D kuuuken

nä nu ska jag duscha lite snabbt å sen ska jag iväg till v-malm å snikkäka lite å sen eventuellt en fika på stan :D:D:D fan va fint, har inte vart på stan på skitlänge ^^

Av jora - 9 maj 2007 19:45

allt började med att lina ville ha skjuts till skolan men jag låg i koma och pallade inte åka till njurunda :P   sry lina :)

sen ringde lena femtioelva gånger innan jag vaknade och kom på att jag skulle hjälpa henne och bärka att flytta möbler. for till statoil hyrde ett släp och sen så bar det iväg. trodde faktiskt att jag skulle missa sverige - tjeckien men som tur så var inte tanten hemma som hade sofforna så jag slapp samt att jag fick en hundring :D:D det kanske inte låter nå märkvärdigt men jag som är black uppskattar alla hundringar jag kan få ;)


nu sitter jag och är fett nöjd för att ryssland kickade tjeckiens röv med 4 - 0 ^^ tyvärr så misade jag sista perioden och malkins mål, kan nån skicka en länk där man kan se repriset!!! nu lyssnar hela emhart på sverige - slovakien som var en besvikelse i första men dom har dock spelat upp sig nu :D:D här sitter jag och hoppas på att min lången ska slå in så man få lite xtra cash :)


till "lunch" blev det en sallad, ramlösa, baguette och en solning med kristian och emsan :D    va söta dom är, thihi    sen blev jag fett less på kristian för att han har johans mustang :@ fast jag sa inget, ska väl spöa han i sömnen inatt                 :@:@:@:@:@ fitt äckel slovakien gjorde nyss 4 - 3 målet, JÄVLA HELEVETE fan tar dom om dom vinner


nu ska jag jobba vidare och pumpa radiosporten


måste sammanfatta helgen å :O, ska göra det så fort jag får tid people


shoooo

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards