Alla inlägg under april 2007

Av jora - 30 april 2007 11:34

i fredags var vi hemma hos oss och det slutade med att en vakt kom som jag smidigt styrde bort, hoppas jag iaf. det var en massa folk, för det mesta var det linas kompisar men dom var asschyssata i alla fall. förutom att lina bråkade med camilla och thomas nästan bröt sin arm när han försökte hjälpa hade ingenting speciellt hänt den kvällen :P

i lördags så drog vi först till lv5 och träffade massa folk där, drack lite öl och spelade brännboll. det var faktiskt rätt najs men dom flesta var lite off så det kunde ha varit bättre :P jaja, skåne skjutsade ner lina och mig till stan där vi köpte mat inför kvällen. som vanligt hade jag inge koll på matlagningen och fick ringa peder som förresten läser min blogg varje dag, man vet inte om man ska va glad eller ledsen eftersom jag inte riktigt vet vad han tycker om den :D hälsa petra förresten peder ;)

maten vart jättegod men det var lite synd att skåne sandra och malin inte käka men men vi hittade snabbt 2 andra kandidater som mer än gärna käkade mitt och kristians gourmet middag, haha    macke fick även sitta och äta med en brödkniv och en stekgaffel HAHAHAHA

sen så drack vi n skvätt och då lekte vi massa lekar medan som ofta slutade med en väldig avvikelse ifrån den egentliga meningen med leken, vi kom på något konstigt sätt in på massa sexsamtal som kunde ha slutat illa ett tag där :O

jaja, efter att jag och kristian körde bort 15 ovälkomna personer som nåt pucko hade dragit dit så gick vi ut på krogen. tjejerna hann före oss eftersom yrhuvvet kristian glömde sitt leg hemma.

när vi hade hämtat legget så skrämde vi felippa och alex i hisse, vår grannes dotter och hennes pök så att säga. man fick inte ut så mkt ur alex eftersom han i princip låg i koma men filippa kunde man prata med. han var ganska otrevlig men i allmänhet helt okey. jag å kristian yrade runt hos henne ett tag och sen gick vi alla ner.

nu hoppar jag över hela kvällen eftersom det mesta var sunk

när jag och lina skulle hem så var klockan 14 över och bussen gick 15 så jag slet med mig min sparkcykel och drog till busshålplatsen. vi hade fett tur och fick åka gratis till bommen, inte visste vi att man inte kunde dra kort på bussen ;) sen å fick vi även skjuts av ett par till myre, så resan från stan och 2 mil bort blev helt kostnadsfri :D:D:D katching, spara en slant där   huh :P

vi gjorde inte så mycket hos lina förutom att hälsa på kaninen och se lina göra inbrott i hennes eget hem med en köttkniv. tyvärr så väckte vi hennes mamma men ingen annan kom till skada.

nä nu måste jag jobba vidare, har lite jobb som jag inte fattar nånting av att utföra :)

Av jora - 26 april 2007 21:28

har nyss fikat och spelat hänga gubba, fett kul men det gick inte så bra för talel då han fick ordet : flygplansbromsklotsplatsbortagare eller nåt sånt, haha :D

ne nu är det dags att börja jobba igen

imorrn ska man på stan med emsan och leta present tull gullungen som fyller år på lördag ::P hoppas vi hittar nå kul åt henne

hehe, va kul det ska bli att retas med henne ^^

ciao ciao

Av jora - 26 april 2007 18:40

kul dag, åkte först men lina och kristian till birsta och handlade alldeles för mkt mat för mitt konto, sen lite schampoo and shiit på ÖB samt en parkbänk som emsan och kristian byggde ihop :P den står och glänser i köket i nuläget.

innan jobbet var det akutmöte på kontorsfixarna, fick reda på att jag ska jobba hela sommarn på emhart samt att jag nu är fastanställd hos kontfix.... naaaaaajs :P hoppas på en någorlunda löneökning nästa månad :P

nyss var jag hem och käka kartonmat som tjejerna mikrade åt mig :P men sen så tog jag faktiskt en pirog ochså.... man blir aldrig riktigt mätt på dom där förbannade lådorna. sen var det full fart till jobbet igen med min sketna bil som håller på att rasa ihop. hata ford!!! låtsas farsan trodde att det var lamellerna, låter billigt :S sen var det inte bara ta och köpa utan man skulle ju även montera dit dom ;P och då kanske man var tvunghen att lyfta motorn eller vad han sa ... fett kul... hoppas biljäveln brinner upp inatt så jag får ut nåt på försäkringen... nu vart jag på dåligt humör också :@

skriver nåt sen, cya

:P

Av jora - 25 april 2007 21:37

jadu, det var inge fylleskivande eftersom jag slocknade direkt då ante drog hem, kl halv åtta på morgon... ja, förresten så kom inte kristian utan det vart jag ante och min söta lilla flickvän :)

lina gick och la sig ganska snabbt medaqn jag å lillen groggade på och rökte vattenpipa som 2 ånglok :D

vi snackade om allt från bocken och demolition man till halvdjupa grejs om nåt, eller jag har iaf en känsla om det :D

idag vaknade jag helt sne kl två och skulle till jobbet en timme senare, usha men det gick ändå vägen :P

eftersom lina var lite sur imorse fick jag kompensera med en utstämling och ett biobesök där även ems hänka på

vi såg sunshine, man överskattar den lite om man klollar på trailern men den var inte helt fel ändå :P

nu sunkar jag på jobbet och längtar hem till lina å ponken kristian, hoppas dom är vakna då jag kommer hem :D

 skriver nån rad sen kanske

pusshej :D

Av jora - 24 april 2007 22:48

sitter och lodar nu och luktar ketchup eftersom en viss fitt ante slog sönder en ketchup flaska så att jag fick halva på mig ... :@:@:@

men jag gav igen på han nyss och han fick ha banmdage runt armen den stackarn :D MUHAHAHAHHAH

nu har jag snackat med camilla och jag å kristian ska röka vattenpipa ikväll, en grogg eller 2 kommer också att komma med i bilden kan jag tänka mig

thihi

jaja, skriver väl smålullig vid 2-3 tiden


peace out :P

Av jora - 24 april 2007 20:02

kunde inte skriva sex eftersom jag satt på players och käkade en fet cheese :D mummms

jag och ante for dit och feta oss som fan ;P

sen så trodde jag att jag kunde vinna pengar men jackvegas visade motsatsen så nu är jag lite fattigare än jag var tidigare idag :)

nu sitter jag på jobbet och hetsskriver det här så att jag inte får skit av nån för att jag slöar :D

det enda som har hänt idag är att lina var hos snuten och då fick jag nästyan ett nervsammanbrott men som tur så ordnade det sig. jag och eva var på lidl och handla lite skit åt henne. sen åkte jag till moffas grav och efter det till facket... inte så mkt mer men det kommer nog om ett tag :D:D

ciao ;)

Av jora - 24 april 2007 13:16

mm, hade inge cash på coppers... men jag tror det var skåne som pröjsade en öl åt mig, gulligt men han lär vilja ha tebax ölen den jäveln ;p

jaja, vi dansade som fan ända tills jag ringde linas polare och fick höra att hon tydligen hade stuckit iväg med nå killar.... kul :S

var man ju så klart nojjig men det stoppade ju inte mig från att dansa vidare så klart.

kebab city var nästa stopp där jag glömde att äta kebab, jag stog mest och skrek åt lina för att ... hmm.... ni vet

sen gick vi hem, träffade lina vid claes olsson bron, kom in i lägenheten och jag gick och la mig i soffan

 dan efter vart vi vänner och det var grillning på G. jag kan nog hoppa hela dan och berätta att jag lina och emma drog till malin där det var en bunt kompisar som grillade. eftersom vi hade en sunkig engångsgrill som var helt slut och kristian inte skulle komma förrens om ett jävla tag så fick jag kirra köttet i ungnen. men för att göra det så fick jag ringa och fråga peder om köttråd, kontigt nog så blev mitt kött bäst.... fast jag inte är någon höjdare på att grilla, speciellt inte i ung.

jaja, vi drack lite och åkte hem till ante och svesse, ante va råfull och vi hängde där ett tag. rosanna meel och nån till tjej kom och vi drog hem till mig sen. majer och antonio kom nån gång på natten och vi härjade på ända till gryningen. inte så mycket folk men dom som var där var sköna vänner så det var helt najs :P

det var det mesta av helgen, nu skriver jag inge mer förrens vid sextiden.... folk orkar väl inte läsa annars ryktas det om :O

men men, kl sex var det ;P

peace out

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards