Direktlänk till inlägg 18 april 2007

nu så ^^

Av jora - 18 april 2007 22:59

i fredags vart jag cpfull och gick på olearys... träffade 2 tjejer som jag hade skämt ut mig lite lätt inför tidigare i veckan :O men det gick bra förutom att det blev lite pinsamt för min del :P

sen var det dags för superci, dom spelade sin nya releas album eller vad man nu ska kalla det för... fett grymt i alla fall ^^ träffade massa polare och shakade lös på dansgolvet ;)

då jag kom hem så var det slut på det roliga, jag träffade Lina, jag var tydligen för full och borta längre än vad som var sagt tidigare den kvällen :P sry :(

efter en rad pinsamma drag av mig lyckades jag somna, oo så sköööönt


dagen efter var det lite värre, det började med att jag vaknar till en gnällig skånsk dialekt som beordrar mig att kliva upp och spela innebandy. mm, just ja... innebandy turnering med jobbet, uuuusha

bakfull och jävlig kryper man ur sängen och klär på sig.

vi hämtar upp jonas och åker till skönsbergskolan. alla tittar snett på mig då jag vinglar fram och tillbaka i hallen men ändå vill dom att jag ska hoppa in och spela för ett annat lag som saknade en gubbe. dum som man är så ställer man upp och tar ut sig, svettas sprit och håller nästan på att spy :'(

nästa match var jag lite mer passiv men ändå kändes det som om jag vehövde en tup syrgas och en återställare :P

tredje matchen kom och där vart jag väldigt trött, så trött att jag, efter missat målet, skulle slå klubban i väggen men såg tyvärr inte sargen, snubblade över den och landade med ansiktet före i backen :D gjorde inte så ont men det var lite synd att ca. 30 pers såg mig fara i backen :S

jaja, det slutade med att vi kom trea i turneringen och blev av med vår buckla som glänste så fint hos oss på LK avdelningen :(

på kvällen skulle vi ut men det slutade tragiskt, som jag hade väntat mig, på mitt rum tom drickandes :P

eftr att emma hade dragit eller jag hoppas iaf att hon hade gjort det så bedrev jag och lina otukt i skånes säng. det var ju tur att han inte kom hem och in på sitt rum då vi höll på för då skulle det bli jävligt jobbigt ;P      hoppas ni hajar ironin i det hela :D

på söndan åkte vi till min kära lina och jag fick rida hennes skeva häst kaninen :P fy fan vad jag inte passar i en ridhjälm som är för liten för mig :p, det var rätt amusing men efter att hästen vart lite tokig och lina inså att jag var lite för osäker fick jag inte rida nå mer :( buhu

vet inte riktigt vad som hände sen, förmodligen gjorde peder nå kött som jag fläska i mig och därefter blev det nog bara myspys resten av kvällen


måndag/tisdag...... jag vet fan inte.... hände inte så mycket som är värt att nämna


onsdag: jag var sjuk redan imorse med det blev lite värre mot lunchen. blä, hatar att vara sjuk... sjukskrev mig strax efter lunchen och åkte hem till min lina. vi käkade och sen skjutsade jag hem henne så att hon kunde rida. hetsade hem efter det för att hinna byta om och gå på afterwork med kontorsfixarna. majer kom förbi då jag stog i duschen, jag blev klar rätt snabbt och vi rullade vidare mot railwaysaloon.

vi kom så klart sen och fick alla 51 blickar mot oss men men vad ska man göra. nu var det dags för maten och det var tacobuffe. majer och jag skuolle tävla om vem som kunde äta mest, förloraren skulle suga av mitt avgasrör. ingen behövde suga av nåt men jag förlorade iaf kampen och majer/fattyboy vann ;P

sedan vart vi indelade i grupper och skulle köra 3 kamp, kasta stövel, skjuta med en pilbåge och sedan även en pistol :O

det gick väl sisådär... vi kom sist :D

jaja, nu är jag iaf hos lina och vi ska väl hitta på nåt... i värsta fall gå vi väl och lägger oss men det är nog sista utvägen :)


peace out and good night folkes


 PS: sara petterson eller vad du heter, ge fan i både lina och mig din jävla fitta. skaffa dig ett liv!


 
 
Sandra

Sandra

19 april 2007 21:33

Du är rolig Jora ;D haha jag ska börja läsa din blogg!

http://sandraengberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jora

20 april 2007 01:30

do it och fortsätt med det ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jora - 1 januari 2009 23:32

Av jora - 26 december 2008 15:59

ska vi se.... sensta bloggen, hmm, haha   japp, lets go:   läget: stabilt civilstatus: facebook singel, annart en apptagen man med er bortrest jänta framtidsplaner: leva fattigt ett tag för att leva ännu fattigare i ett annat land, men det är fett j...

Av jora - 4 juni 2008 00:49

är det en grym kväll om man:   *ligger i en park till 0000 i mallorca värmen *blir dyngad och kickar krogen *har öl/krig med alla på dansgolvet *lyckas få av sig tröjan och dansa bakom baren *suger i sig nåt som heter flaming nånting av en full bart...

Av jora - 22 maj 2008 12:17

jag skriver en blogg snart om det senaste.... måste bara ha lite bilder från 17 maj osv!!...

Av jora - 6 maj 2008 08:56

som vanligt så klarar jag inte av det intensiva skrivandet och skriver 1 gång i månaden...   I alla fulla fall så har jag vart i sundsvall i helgen.... skönt men ändå skumt ur alla möjliga synvinklar.   en instickare: fan va dyr resan hit blev!!! mi...

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards