Alla inlägg den 9 september 2007

Av jora - 9 september 2007 20:21

tja tja


idag har det varit mest chill och gårdagen sög som
 fan men det vill jag inte ens berätta :P


vaknade kring 12 och drog mner till stan med marra
 å dom, sen fick jag sms av svikar sivert och jag 
drog till kribba strax efteråt.

vi skulle tydligen på en lägenhetsvisning vid 1500
 och det känns som att vi inte kommer få lägenhet 
i första taget, skit mycket folk på varje visning.


så nu har vi suttit och spelat poker ett tag och j
ag tog hem det hela, skööönt :D  lite xtra cash 


nu ska vi kicka nån skön rulle och sen blir det vä
l hemgång till snusk gubben.. börja på mitt nya jo
bb imorgon eftersom jag inte fick jobba kvar på de
t andra stället men det känns bra fast jag inte ve
t vart jag ska riktigt :P


nä nu ska jag nog mysa ner mig i soffan och bara s
lappa :D


bye the way... saknar er alla där hemma :)


hej hej 

Presentation

Omröstning

framtidplaner idag?
 sverige, plugga
 utlandet, plugga
 sverige, fastjobb, barn, bil
 utlandet, fastjobb, barn, bil
 sverige, jobba sen resa
 utlandet, jobba sen resa
 svensson
 fri, utforskare, äventyrare?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards